naglar

Hann inte blogga igår, men här kommer en uppdatering om gårdagen.
 
Gjorde mammas naglar på morgonen, vi åt lunch och åkte iväg til Sara och lämna lite saker till henne. Vi satt och prata lite och sen drog mamma, jag till stenhagen för att handla. Hämtade upp Crille påvägen hem. Crille och jag hjälpte mamma med maten.
 
Hade fullt upp hela dagen, ville även passa på att vara med Christoffer eftersom han ska bort idag(lördag) Mamma och pappa åkte till Borlänge den här helgen med så är hemma ensam med min brorsa.
 
Men nu måste jag fixa mig lite för jag ska in till stan med Crille, vi ska även till Sara för jag ska toppa mitt hår :)
 
Hörs mera sen!
naglarna som jag gjorde på mamma igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0