nagelkund

Har en nagelkund straxt, har städat hela morgonen! haha, ända sen jag kom hem (sov hos Christoffer till idag).
Vart borta hela helgen, Sov hos Crille fredag till lördag sen åkte vi till min morfar och vi var hos han en stund eftersom vi skulle på en fest i närheten av där han bor så sov vi kvar hos honom på lördagen till söndagen. Vi hade det skit kul hos Tessan, länge sen jag var på en fest så det var riktigt skojj! :) Christoffer och jag var kvar hos morfar ett tag på söndagen, vi låg kvar i sängen ett bra tag också eftersom jag hade huvudvärk x) haha. Vid tre tiden drog vi från morfar, så åkte vi till Crille  och så sov jag kvar där.
 
det var lite om helgen men nu måste jag ta och plocka fram alla nagelsaker så hörs mera sen, puuuuussss
hahaha vi kanske hade lite fööör kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0