Sommaren är kort.

Hejsan Svejsan! Idag har jag inte gjort något speciellt, kollat TV, vattnat blommorna och pysslat med lite småsaker!, har även gjort om några speglar som jag ska sätta upp på mitt rum :) ska måla klart dom imorrn.

Hade nagelkund ikväll också, har en imorrn sen ska jag även fixa Saras naglar på kvällen :) Känns lite tomt utan Christoffer bara men får ju träffa han på lördag så ska väl inte klaga. haha det ända som är bra när han inte sover med mig här hemma är att jag sover bättre i min säng eftersom det blir så jääävla trångt i min lilla sän. Önskar mig en större nu! Kanske i födelsedagspresent ;) Fyller ju faktiskt år nästa vecka!! ;D Ett år kvar sen är man 20 :O Tiden går så fort.

Nej nu ska jag lägga mig och sova. Hoppas ni har haft en bra dag, puuuusss

Bild på mig från när Emilia och jag var å fikade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0