helt vanlig torsdag.

tjenaa tjeena. SItter hemma vid datan, har fixat lite smågrejer med CV:t och personliga brevet. Sökte ett jobb och har skrivt ut lite CV:n, ska gå runt på stan och fråga om jobb någon dag här framöver :) Hoppas man kanske får nått (Y)

Crille ligger i min säng och är helt överlycklig för han har fått kläder, och sin Iphone4s haha, gullplutt dåååå!

Har inte hänt så mkt nytt annars, har bott ensamma hos crille i ca 2 veckor och imorrn blire storstädning och fixning innan vi drar därifrån. Får se om vi kanske drar med min familj till sommarstugan i Borlänge på söndag :]

lördag ska jag, Tessan och Emelie ha tjejkväll! blir treeevligt värre! :))

Nej nu ska jag plocka lite med mina saker, för snart kommer Sara över så ska jag göra nagelförlänging, ha en bra kväll! PUUUUUSSS


Sötnosen blev så glad när han hämta sin Iphone på ICA! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0