Gott nytt år, typ?

HAHA, Nyår gick lite överstyr på slutet men vafan någon gång ska det väl göra det! ;) hehe, mina föräldrar var ju dock lite mindre glada när dom fick hämta mig i årsta! (a)

ledsen över dåliga uppdateringar på senaste tiden också men har vart heelt slut. Jag har jobbat så jäkla mkt till nyår. haha en dag gjorde jag naglar från klockan 10.00-23.00 full frääs typ :]

Många kör även på nyårslöfte men jag brukar inte hålla på med sånt! Nej men det ända jag vill jusst nu är att bli helt frisk så jag kan komma igång med mitt liv till fullo.

Tänkte prova och träna med Emilia nästa vecka och se hur det funkar, håller tummarna! (Y)


Avslutar det här inlägget med några bilder från nyårsafton!

En väääldigt glad tjej! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0