Godnatt.

Ligger i sängen och försöker sova. Fattar inte vf jag har haft så svårt att somna dom senaste tre dagarna? Fast jag har ju alltid svårt att sova, men det har blivit värre nu. Kunde inte blogga igår för jag var i skolan och sen tog jag blodprov (Emilia följde med mig) haha, sen tog vi en fika och gick sedan hem till henne. Jisses vi var så jäkla trötta och skrattade åt allt! Alltid lika kul att ses! :D Men sen när jag kom hem kände jag mig helt yr och groggy? Men kom på att jag inte hade tagit min medicin (man ska inte ta den innan man tagit blodprovet). Så är nog df jag känt mig helt konstig idag för att det blev så fel igår. Men det gick bra att ta blodprovet iallafall! Nej nu ska jag försöka sova. Sov gott allesammans, kraam

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ja, de är hur fina som helst!:D Skulle sitta så fint i sommar...

2012-02-19 @ 20:47:02
URL: http://muppelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0