Ny data

Har inte kunnat blogga för min data har vart heeelt paj! Pappa byggde en ny till mig, nu verkar han vara hyfsat klar :) Fick även nytt tangentbord igår.

Känns heeelt otroligt skönt att inte behöva gå upp vid 5.00-5.30, känns så skönt en söndagkväll att man inte har sån där söndagsångest för jag måste inte upp till skolan! det är LIVET.

Nej men annars har det väl inte hänt så mkt i mitt liv, söker fortfarande jobb så om någon har nått att erbjuda (HÄR FINNS JAAAG) hehe.

Var med Christoffer från lördag till söndag (igår) sen följde han med mig till min innebandyträning, var så sjukt länge sen jag hade spelat så var jäkligt nervös innan, sen så var jag även lite rädd eftersom det inte alls gick bra förra gången heller (vart så pass mkt sjuk och fått astma) men astman fick jag mest bara besvär av i början sen så vart det bättre, men jag kan ju inte påstå att min kondition var den bästa heller! Men det ska de bli ändringar på.

Nu ska jag faktiskt gå ut och gå med mamma, ta en liten prommis såhär på morgonkvisten! 
Ha en riktigt bra dag, så hörs vi. Pusss och Kraaam 


Min nya data, hihihi :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

skönt med ny! man känner sig ju helt handikappad utan dator, haha

2012-08-20 @ 11:49:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0