hanging with my homies

Har vart på stan heeela dagen med Emelie! Sen kom även Tessan vid halv tre tiden :) vi shoppade och kollade lite i olika butiker sen så satt vi oss vid ån och fikade, jag åt lite naturgodis (så jäkla länge sen jag åt det) muums!

Crille kom sen vid fyra tiden och sen åkte Emelie och Tessan hem så vi satt och pratade och myste lite, sen så åkte jag hem och nu har jag precis gjort middag, jag gjorde tacos lite spontant sådär på en onsdagskväll! haha

Tänkte precis lägga mig i sängen och mysa med katten, börjar känna mig febrig och har typ nå utslag eller nått i svaljet igen [en stooooor suck.] så ska passa på att vila! hörs mera imorrn. Pussss & Kraaam




btw,
jag har ju inte sagt att jag har gått och skaffat ombre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0