bakisdagen.

Tjenixen! Söndag idag, känner mig fortfarande bakis ifrån fredags hahah! (vi firade att Emilia fyllt 20 :D ) helt sjukt. Satt även i löshår igår :) Så det är sjukt ovant och det gör lite smått ont. Men det vart sjuukt snyrre snyggt! :D Så TACK SARAAA!

Sov hos Sara till idag för jag fixade hennes naglar så sent (tog sån tid med mitt löshår) men idag ska jag plugga plugga plugga! Sen blire nog stan :) Men får se vad som händer.

Nej men snart kommer pappa och hämtar mig här i stan, hare bra

Heeej Svejjs!

grattis på dig gummsan i efterskott!♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

tack sötnos <3

2011-10-09 @ 23:43:40
Postat av: Anonym

du har ju håret i drinken x)

2011-10-19 @ 14:23:09
Postat av: Sandra

bra att du kollar ordentligt eftersom det INTE är mitt hår !

2011-10-24 @ 13:36:32
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0