Upplysningen

Torsdag idag, inte blivit såå mkt bloggande i veckan för jag har vart upptagen med skolarbeten. Gäller ju att man prioriterar rätt saker och jusst nu är det skolan eftersom jag inte kan fokusera helt hundra för får huvudvärk hela tiden av att jag är sjuk.

Mamma ska försöka kolla om jag kan komma till sjukhuset tidigare, vill inte gå såhär tills jag fyller 18 vafan!

Meen strunt samma! Idag så har vi haft "kundpass" jag behövde inte ha någon kund idag så jag och Marre gjorde manikyr på varandra och sen testade vi ett nytt sätt man kan förstärka naglarna och man kan även få så ett nagellack sitter imellan skickten så det inte försvinner :)

Så nu har jag glansiga naglar ^^

Har svenska om ca 50 min och sen slutar vi. sköönt!

ha en awesome dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0