I scream mom and dad, Why can't I be who I want to be?

HEEELG! haha, efterlängtat som tusan kan man säga :)

Åkte hem tidigare idag för jag mådde inte så bra. Sen efter jag kom hem (jag fucking gick hem!!) la jag mig i sängen och tog det lungt ett tag sen bakade jag lite muffins (A)

Sen har jag inte gjort så mkt mera, borde plugga lite svenska strax (mindre kul). Måste man så måste man, kanske bör ringa Emelie också och kolla om vi skulle hitta på nått imorrn!

Åhh måste säga att jag är vääldigt sugen på att använda min nya långklänning (se tidigare inlägg)! :D

Vill ha värme nu med det samma! hihi
 Kan ni fatta ca 6 skoldagar kvar :O snart lov ♥

Kramis


Kommentarer
Postat av: Tessan

ÅHHH fett fiiiiin du är gumman :D<3<3<3

2011-05-29 @ 21:18:18
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0