Tidig helg!

HejHopp! Så jävla skönt att vara ledig idag :D

Ska snart ta en dusch och fixa mig lite, får se om jag ska dra in till stan eller om det blir nått annat! mamma och jag har inte bestämt en :) Det beror lite på vad den griniga ungen Anders säger (min bror) hehe.

Mamma- du måste ha nya skor!
Anders- JAG TÄNKER INTE FÖLJA MED!!!! (lackar ur)
Mamma- Men det blir ju lite svårt att köpa skor om du inte ska följa med?
Anders- Köp nått bara!!

HAHAHA, asså såhär är det alltid med min bror när det gäller att shoppa x)

Men men, jag däremot är väldigt sugen på nå ny tröja (A)
Kanske nått sånt här :
 

 Är även väldigt sugen på att köpa den här från Isadoras  Bronzing Makeup 2011- Jungle fever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0