We gonna save the world tonight

Nyss fixat mina och mammas naglar, villket ni såg i det tidigare inlägget. Har igentligen inte så mkt att säga. Är bara på sådär sjukt dåligt humör ! Men tror det är bara mina nerver som spökar. Ska nämligen till Akademiska sjukhuset imorrn. Villket inte är så roligt och jag vill inte dit men måste. Ingen aning vad dom kommer göra för nått där. För dom som inte vet så har jag vart(är) sjuk i ett halv år typ, sen i jul och jag har inte blivit helt frisk från det än så måste till infektion och kolla upp vad det är. (wish me good luck)

Nej men ska väl strax lägga mig i sängen för har inte så mkt bättre för mig.

Sov gott alla söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0