Luftens hjältar

OOOPS! hehe, ledsen för att det inte blivit mkt bloggande men har haft väääldigt fullt upp dom senaste dagarna :) Kunder, midsommar och sen så har jag inte mått så bra!

Min midsommar spenderade jag med min familj först vid Ekeby här i vänge. Sen var vi på sill lunch och åt middag hos några vänner till familjen. Trevligt vare! :) Bilder kommer sen.

Idag har jag inte gjort nått vettigt, mitt humör har inte vart på topp. Men sitter nu och försöker fixa mina inbjudningskort till min födelsedag, men det går ju såååådäär! hahah. Vart har min fantasi tagit ivägen idag? haha
Shitt har inte ens bestämt för villket "färg tema" jag ska köra på x) suuuck.

Nej men nu ska jag fortsätta och sitta å sjunga på Newkid's låtar och klura på inbjudningskorten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0