Nice Guys

Tisdag idag, ska på bio med Emelie :) Så df bestämnde jag mig för att gå upp lite tidigare så man hinner med lite saker här hemma innan jag drar in till stan. Asså jag tror inte jag fått en jävla blund i natt! suck... Så mår man illa på det :S wtf. Meen what ever!

Gårdagens kväll spenderades hemma hos Fredde och vi alla kolla på film (Emelie, Robin, Fredde & jag). Sen åkte vi runt lite i stan ^^ haha, men hände inte så mkt så jag fick skjuts hem av fredde! :)

Idag ska vi nog alla åka och bada om det fortsätter vara fint väder :) blir fan mitt första dopp då :O Har inte ens hunnit med att bada! shitt, sommarlovet går för fort!

Nej men nu ska jag fixa mitt hår lite :] ha en bra dag allesammans!

(En bild från söndagskväll hemma hos mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0