My bad behavior

Glömt bort att blogga på senaste dagarna :O Eller mja jag har inte riktigt hunnit med för jag har fixat som attans här hemma sen jag kom hem från Emelies och min "roadtrip"!

Sen helgen har jag hunnit med detta:

Måndags- Lungröntgen, lite shoppande till mitt födelsedagsfirande, bakat
Tisdags- Målat staket, bakat och fyllt på mammas nagelförlänging
Onsdag (idag)- har jag städat ute, bakat typ hela dagen

Imorrn blire laga massa mat som vi ska bjuda på fredag! Massa förberedningar helt enkelt :)

Nu ikväll blire till att städa på mitt rum, kanske fixa alla sarvetter, fixa spotifylista och sånt småpyssel!

Ska försöka hinna med att ladda upp massa bilder från helgen och sånt också :)


Pinglan och jag från lördags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0