Måndag 18 Juli 2011

Tjena! Inte blivit mkt blggande dom senaste dagarna men här kommer en snabb uppdatering!

Fredags: Fyllde jag år, släkten var här och firade mig
Lördags: Jag hade 18 års "fest", blev mest chill men var sjukt kul!
Söndags: Jag var sjukt bakis! Men blev bättre fram mot kvällen så då kom Emelie, Robin & Fredde över och vi spelade kubb och hade det allmänt trevligt :)

Och har precis vaknat här och ska boka biljetter till Harry Potter och Dödsrelikerna del 2! var meningen att vi skulle se den idag men nu finns det inga biljetter kvar så får bli imorrn :)

nej men vet interiktgit vad som händer idag, får se helt enkelt! Nu måste jag ner och äta nån frukost!

(hahahah jag bjuder på en bild när jag fick frukost på sängen på min födelsedag ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0