deet e feeeest nuuuu

Haha, gårdagen var dunder bra! Vi satt och drack lite cider och drinkar hos Emilia först, sen drog vi not stan och så blev det skeppet! ^^ Jag gillade det stället, det var mysigt där :) Meeeen det hände en liten incident eller mja nått sånt kan man säga så vi drog därifrån en stund och satt oss på framfickan och prova det stället :) Tyckte det var sådär :p Tror det är bäst om man sätter sig där tidigare på kvällen. Så vi drog tillbaka till skeppet! Och jag beställde en "isbjörn" hahah som blev röd? hahah, fråga mig inte men tror det blåa var sut xD

Sen kom Daniel (Emilias kille) och hans polare, så var vi med dom hela kvällen :) jag tog sista bussen (2.30) till lägenheten i stan!

Är sådär otroligt seg och trött, men försöker få i mig lite youghurt nu. Ska nog ringa mamma nu och fråga om dom kan hämta mig ^^

Hoppas ni hade en lika awesome kväll som jag!

(alla bilder kommer upp sen när jag kommer hem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0