vf ska allt vara så komplicerat?!

Blir helt jävla galen på alla eloktroniska grejjer ibland x) Datan och mobilen är för komplicerade för mig! haha

Får inte över mina bilder som det ska funka från mobilen -.- hopplöst!

Och nu är ALLA bilder överskanande, crap...
Det går bra för mig (Y)


Ialafall, idag var jag i skolan ! Gick ganska bra men blev ruskigt trött innan lunch och var väldigt nära på att åka hem tidigare men behövde jobba igen på bilden så stanna kvar.

Men men, kul att träffa polarna igen :D så värt det!

Tänkte bjuda på lite bilder
från förra veckan när jag var ute och tog en nypa luft och busade lite med katten i snön (A) haha, av någon konstig anledning tycker han om snö xD





TJINGILIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0