take me back to the good times

Blir lite dåligt med bloggande för jag är sjuk, trodde jag skulle bli frisk där när jag skrev att jag blivit bättre och kanske var på bättringsvägar, men neeej neej!

Jag har hostat sönder kroppen så har sjukt ont överallt och vi alla blev riktigt oroliga i Tisdags när jag mådde så dåligt och kunde inte röra mig, så mamma ringde husläkaren och jag fick en tid direckt eftersom jag inte kunde andas ordentligt. Fick ta blodprov och läkaren undersökte mig, visade sig att i början hade jag ett virusliknande som en influensa men nu så hade det blivit till lunginflammation, så viruset hade nästan satt sig i lungorna.

Hehe förklarar vf jag har hostat sönder min kropp x)

Så nu käkar jag penicillin kur och hoppas på att det ska bli bättre, men ingen skola för mig den här veckan som det ser ut idag.


Men det verkar som medicinen börjat verka nu ialafall för jag har vart ute en sväng och jag börjar få tillbaka aptiten :)

Försökte även ladda upp lite bilder men inget verkar funka för mig idag :p Så det får vänta tills pappa kommer hem -.-


hare bra,

Tjingiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0