Flowers for the win!

Tjaba!

Idag så har jag haft en lugn skoldag och anledningen till att jag inte blogga igår var att jag inte hann för jag åkte hem tidigare för jag mådde så dåligt så jag somna när jag kom hem och halv sov jag hela kvällen.

Men idag hade vi idrott och jag var ju tyvärr inte med för jag får inte träna än :p TRÅKIGT! Men var med lite ändå när dom hade yoga xD haha, Men gud vad det märks att mina muskler är helt slutkörda.

Längtar tills jag blir helt frisk så jag kan börja träna igen!


Men men tillbaka till min dag ^^ Sen efter idrotten hade vi svenska och då skratta jag och natta typ bort hela lektionen xD haha

Läraren: Och nu tar vi fram den gröna boken!
Natta: men vafan vi har ju haft den vita i veckor! -.-

En stund senare

Läraren: Och nu tar vi fram den vita boken!
Natta: jag sa ju att vi hade den där din lilla geta ost!

hahaha XD sjuk humor ! But i like it ;) höhö


Sen vart det lunch och Bild! Haha, helt sjukt! vi råkade komma 10 min försent till bilden och vi fick världens utskällning! :O brukar inte ens komma försent xD bra där (Y)

Här är bilder på det jag har skissat fram och ska börja måla sen nästa lektion :)



Tänk vad jag kan skapa :O (På fri hand!) :]


TJINGILIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0