I feel like I'm left out

Jahapp, Tisdag idag. Åkte in för svenskan men fick reda på när jag kom in till skolan att det inte var någon svenska utan det tydligen var inviduella valen inför trean. Blää... Så sitter nu här hemma och klurar på vad jag ska välja... Jag gillar inte dom där dumma kurserna!

Mår inte bra alls jusst nu, är för stressad och skit... Måste ringa min handlerare att jag inte kan komma på praktiken (igen) eftersom jag inte blivit frisk än.

Kan den här dumma jävla helvetetsdagen ta slut någon gång! orkar inte mera...



Kommentarer
Postat av: Tessan

de e inte bra att vara stressad, de kan vara drf du blir sjuk så mkt, hände mickis hon hade typ nästan aldrig varit sjuk tills hon skaffa 2 st jobb o vart väldigt stressad då :/ du får ta o ta de lungt lite i mellan åt ibland :)<3

2011-02-15 @ 23:18:23
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0