Sista lovdagen

Shitt, sommarlovet är redan slut (kan man säga) fattar inte vart tiden har tagit ivägen! :O

Men men, när jag vaknade idag (vid nio) så hörde jag att mammas mobil ringde, då var det tydligen våran husläkare. Hon hade fått provsvar från blodprovet jag tog i tisdags och jag skulle tydligen höja min medicin (mot köldkötteln) och sen kollade hon på "lungtestet" jag gjorde och tydligen hade jag  ("allvarlig") astma. Så blir en tripp till apoteket sen då! usch... Vad säger man? sånt är livet.

Men noog om det :) Då kanske jag till och med kan börja träna i helgen :O :D fan vad kul!
Ska nog ta en promenix nu iallafall :)

Ha en bra dag ^^

moot apoteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0