I'm down for whatever

Inte blivit så mkt bloggande dom senaste dagarna för jag har inte riktigt pallat och blogga. Men här kommer lite uppdatering om dom senaste dagarna!

Torsdags: Var hos Emelie och chillade. Vi hade lite tjejsnacka och såånt!

Fredag:
(igår) Åkte jag Eckerö båten med familjen :) skojj ^^ Tydligen hade åland andra regler så om man var 18 fick man köpa alkohol i taxfreen (A) så köpte hem lite dooley's och såklart Dior mascara, Lumene ögonbyns "färg" !

Lördag: (idag) Vet jag inte riktigt vad som händer än, men har väl lite småplaner men som sagt vet inte riktigt vad som händer! :)  Jusst nu håller jag på att gå i mina skor så jag ska kunna ha dom ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0