Satan i gatan

Tjenamors!

Idag är det fredag
"kvalborg" som vissa säger :] Idag var jag i skolan bara första lektionen och sen åt jag lunch med Natta och Sanna, firade dom för dom har fyllt 18 för ett tag sen, men har inte hunnit med :)

Sen kollade vi lite på stan och gick runt och sen så träffade jag Tessan och jag hjälpte henne med att kolla foundation och så shoppade vi lite!
Även jag shoppade lite smått (a) Sen mötte vi Emelie och vi planera inför imorrn. Kommer nog bli kul fast det inte blir som vi hade tänkt oss men vafan blir det någonsin som man har tänkt sig? nej inte direckt, överskattat som allt annat :p

Imorrn är det som sagt valborg och då ska jag vara med mina vänner och vi ska ha det allämnt mysigt!
Massa bilder kommer tas ^^

Så känner att jag borde ta och fixa till mina ögonbryn och kanske lägga på en ansiktsmask och lägga i lite rödpigment i håret :) Ska även försöka att hinna måla naglarna.

Nej nu lär jag börja rappa på om jag ska hinna allt :O hehe

kram

lunchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0