Kiss my ass style

T-shirt modevisning !

Tema:
Kiss my ass (edgy)
Modell: Therese
Stylist: Jag

Sytt om hela tröjan, sytt ihop alla blommor på axlarna.





shimmrigt vitt nagellack med svarta ränder


svart sotning med låånga lösögonfransar, eyeliner, rouge och läppglans





Frisyren är tuperad och jag har lagt det till en sida och gjort två st 4-flätor på ena sidan
(hade tagit bort sminket på ögonen innan den här bilden)




On the catwalk



*Tack Tessan för att du ställde upp för mig :)*


Kommentarer
Postat av: Tessan

va så lite så ;) säg bara till när du vill att ja e med igen ;) BTW. min snygga blåmärke e med oxå :D xD

2011-04-19 @ 09:38:00
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0