Suprise Suprise

Halloj!

Nu har man ÄNTLIGEN kommit hem!

På schemat stod det: Psykologi, bild, Lunch, Svenska, Nagellektion

Pappa hämtade mig vid 17.00 utanför skolan, sen fick man reda på att vi skulle till Gränby -.- Men jag satt kvar i bilen för jag palla inte gå in dit..

Usch den här dagen har vart jobbig som fan.


Men men, naglarna vart bra som jag gjorde på Marika och hon gjorde två på mig, dom vart fina :D

När man kommer hem från skolan och är så grymt trött/grinig/hungrig tror ni inte det blir typ äcklig mat hemma då -.- suck... Och det första mamma gör är att börja gnälla på allt!

Så nu är jag på dåligt humör. Men en sak som gjorde mig på liiite, men bara liiite bättre humör är att mitt H&M kort har kommit :D Och min KICKS tidning ! hihih (A)

Såg att jag hade fått 20%rabatt på valfri vara och 15% rabatt på ett helt köpKICKS och på H&M hade jag fått 2st 50kr ;) haha


TJINGILIING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0