Seg dag eller vad!

Halli & Hallå!

Ja rubriken säger väl det hela! Igår somna jag typ ganska tidigt (ca. 23-00) Var helt slut xD haha
Men även om jag har sovit ut så är jag helt jävla trött och pallar inte fixa mig! jaja, det finns sånna dagar också ^^

Gårdagen sammanfattar jag som en mkt underbar dag ^^

Idag så kommer Emelie :D TJOHOO!  och jag ska sminka henne och fixa hennes hår, tänkte öva lite till modell temat 80-tal, vet fortfarande inte vad jag ska göra men har väl lite koll på saken ialafall :)

Jag antar att hon och jag har en HEEL del att snacka om!  haha

När jag sminka Emelie förut :)- men har ju blivit så mkt bättre nu ^^


Hoppas alla har en trevlig dag fast det är pissväder!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det vart jätte fint! :D Nu är det bara håret kvar ;) <3

2010-05-14 @ 16:33:45
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0