Söndag, 28 Mars

Hej & Hallå !

Idag har jag inte gjort nått spec, försökt läsa den där jävla boken....


Och ja, det går ju som det går.. hehe, Mamma och jag sitter faktiskt och kollar på olika make up väskor med smink :D (Kanske) ska få/köpa en ;) hihi så man har lite smink när jag ska sminka folk!

Men vet faktiskt inte villken jag ska få/köpa, vad tycker ni? Har ni något förslag? :)

En som vi har kollat på är LRs väska
Klicka för att visa Megabild!
Det är typ 5 lådor med smink i den, och den sägs vara bra :)



Ska även köpa till lite mera saker sen men det sk jag fixa i veckan :)

Nu ska jag fortsätta titta efter smink med mamma ! ;)

Tjingiliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0