Onsdag 31 Mars

Tjenixen alla bloggläsare! :)

Min dag har bestått av en låång sovmorgon, började kl 12.15 och gick till 15.20 ^^

Sen så gick ajg in på Kicks för att kolla på nya penslar och där hitta jag inte det jag leta efter och jag gick till H&M men hitta inte det jag leta efter där heller. Sen kom pappa och hämta mig och han behövde åka till banken för en ny dosa typ x) och fixa typ min brorsas check :S fatta inte riktigt men aja x) jag säger bara vafan jag ser äldre ut men jag ser inte ut att vara mamma eller för den delen inte min pappas fruu xD haha

Bankmannen trodde jag var mamman :S DÅLIG SYYN???!!! Så sa han, neej dum fråga och försökte skratta bort det :S lol

Sen så åkte vi hem och jag har räknat matte. Det gick ganska snabbt och bra :) Den ska jag lämna imorrn i hans fack så han inte får nått mera att klaga på!...


Nej nu ska jag snart dra mig till sängs!

Tjingiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0