OJOJOJ!

Ja rubriken säger mkt x) Sorry för att jag inte bloggat men kände att jag behövde en paus från det har haft väldigt MKT läxor den här veckan eftersom jag var sjuk hela förra veckan.
Idag har jag vart på min APU. Lunchat med ElinBK och fick sluta tidigare :D tjoho! fick sluta kl 16.13 haha Sen drog jag upp på stan från Gränby och där träffa jag Emelie och vi åt mat och nu är vi hemma hos mig :)

Hon ska sova hos mig till imorrn! :D var sjukt länge sen hon var hos mig :O
Men nu är hon här!

Så kvällen blir nog chill, vi ska nog typ kolal tv (måste se Solsidan) xD



Det här har jag gjort typ hela dagen xD medlemspresenter ^^ gjorde ca 26 st x) haha

Men dom här är från förr förra veckan dom gillade dom så mkt så jag fick göra flera idag :) kul!


Det var lite om min dag!


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag fick också sluta tidigare, 15.30 :)

2010-03-12 @ 19:41:04
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0