Hissning&Dissning


 
Mina hissningar idag handlar om skönhet :

1a hissningen är Aloevera gel! Det funkar superbra mot sår och utslag och känslig hud, den är så jäkla bra alla som har problem med sin hy och inte har testat Aloevera gel borde göra det! :)


2a hissningen är Express aqua plus face mask with cucumber! Så himla bra återfuktande ansiktsmask :)


3e hissningen blir en riktigt bra hårinpackning för färgat hår från Goldwell- dualsenses, man behöver bara ha i den i 60 sekunder!




Mina dissningar idag är :

*Griniga busschafförer!! Usch för dom!- känner att jag borde förklara så här kommer en förklaring till vf det blir min dissning!

Emelie och jag skulle ju åka hem till mig i fredags och jag åkte på mitt skolkort och det funka, så skulle Emelie sätta in sitt busskort så funka det inte :S så säger busschafören att det inte finns några resor kvar (fast hon hade åkt en mindre resa än vanligt!!) men det värsta är att hon inte får kliva på om hon inte betalar!! Så jag betalade det åt henne :) Jag har aldrig hört det förut :S Kan resorna ta slut på våra skolbusskort ??

Nej jag tyckte det var sjukt ialfall. 

*Snön!-
Jag vill dissa snön för jag tycker det räcker nu!, nu vill vi ha vår och sommar och kunna gå i pumps, sandaler, andra fina skor och vår/sommar kläder!

_______________________________________________________________________________________


T.ex. Den här super snygga skinnjackan designad av Kenza! :)

Tjingiliing!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hatar oxå griniga busschafförer, det där har hänt mig oxå, och jag tror fan inte att resorna kan ta slut för jag har åkt 3ggr en dag.

2010-03-14 @ 16:05:15
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man kan bara åka 2 ggr per dag.

2010-03-15 @ 17:12:03
URL: http://adorablebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0