uppsala-stockholm, stockholm-uppsala

HEEJ!

haha, nu är jag hemma! Har ju vart i stockholm och vart med en "kompis" och sovit kvar där ;)
Vi hade mkt trevligt ! :)

Aslutningen var dryg och sen när jag skulle träffa Emelie så skulle vi springa lite ärenden och sen när jag skulle köpa biljetten till stockhom så går inte tåget som jag hade planerat att åka med :O så fick vänta i en TIMME på nästa tåg... Det var inte däremot kul men Emelie gjorde ju mig sällskap så det gick ju fortare och det var värt väntan så ^^

Och nu har jag ätit middag och vi har fått gäster x) Så ska väl gå ner och vara social antar jag ... suck

Nej ni alla får ha det så bra!

TJINGILIING!

(bild tagen på avslutnignen i fredgas)


Kommentarer
Postat av: Emelie

You are so pretty my lady! :D <3

Och det var kul att träffa dig :) <3

2010-06-12 @ 19:57:21
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Tessan

så du hade trevligt säger du? ;) sex? XD

2010-06-13 @ 10:40:16
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0