Torsdag 3 Juni

Hej Hopp!

Idag så trodde jag att jag skulle dra in till gränby med mamma men hon mådde inge bra så det sket vi i. Istället så var vi hemma och tog det lungt! :) Bakade lite till lördag eftersom mamma fyller år!
Sen fick vi dra in och hämta min brorsa för han sluta tidigare och då passade vi på att handla lite saker till bakeriet ^^

Sen vid ca 13.45 ringde Linda och sa att hon var i vänge så då tog jag mina saker och mamma skjutsa in mig till Danni som Linda var hos och jag fixade dom för balen så var där till 17.40 xD
Tiden går fort när man har kul! :)

Tack för att jag fick fixa er och hoppas ni har en trevlig balkväll ;D

Sen när man kom hem så åt jag middag och sen drog pappa & jag in till gränby och köpte presenter till mamma :)
Men vi hann inte med så mkt annat så måste nog försöka åka in imorrn också :p

Nej nu ska jag ladda upp mina bilder från dagen klart på facebook ^^

TJINGILIING!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Oh Jesus xD

2010-06-03 @ 22:18:01
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0