Tomas Ledin in my heart ♥

Sitter här och lyssnar på Tomas ledin! :) Älskar hans låtar och hans röst! Han är grym! ;D

Nu ser jag lite klarare hur det blir imorrn,

*Det blir först jobba 12-15.30
*Sen åka till morfar och typ käka lunch/middag och sen ska jag dra in till stan och träffa Kenta (en polare) och vi ska dra hem till han sen kanske det blir så att man drar upp på stan och träffar Emilia & Agnes och säkert en massa annat folk :)

Nu ser jag fram emot imorrn faktiskt :D ska bli kul att jobba också för jag ska jobba med Elisa ;D

Har fixat armlänken och satt fast den på kavajen nu och även gjort en ansiktsmask ;)

Och snart ska jag sova!

Hörs imorrn!

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0