They said this love was the impossible kind

Nu är man hemma igen! ;)

Natta och jag hade mkt trevligt måste jag säga ;D Saknat våra samtal!

Vi fikade och snackade en massa^^

Var meningen att vi skulle gå till storvad och ha picknink där och sen bada i nattas pool men det var pissigt väder så vi fick improvisera :)

Måste göras om bruttan! ♥



Var superglad för någon min sen för jag hämta posten och jag hade fått mina betyg :D
 
Mina betyg:

Arbetsmiljö och säkerhet
, VG
Engelska A, G
Estetisk verksamhet, VG
Hantverksorientering, VG
Hantverksteknik A, VG
Hantverksteknik B, VG
Matematik A, G
Samhällkunskap A, G
Svenska A, G

Jag är ganska nöjd med mina betyg faktiskt :]

Men mitt humör skönk nyss till botten...

Jusst nu vill jag bara ringa bästaste Emelie!

Men måste fixa tvätten först...

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: natta

superkul ! klart de ska göras om <3 kramis

2010-06-30 @ 20:06:11
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: Emelie

<3

2010-06-30 @ 21:42:08
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0