The sky's the limit

Shoo !

Idag har jag bara haft en lektion och det var som sagt sam och då hade vi ett litet läxförhör och tror det gick ganska bra ;) (hoppas jag) hehe.

Sen åt jag lunch med Natta och Marika och väntade på Natta medans hon hade matten och sen skulle jag springa lite ärenden på stan. Emelie kunde nämligen tyvärr inte komma eftersom hon inte hitta sitt busskort xD SMARTASS.

Sen när jag har vart hemma så har jag testat typ allt i min garderob och bestämt vad jag ska ha på mig imorrn. Så nu har jag bestämt villket nagellack jag ska måla men nu först ska jag sola solarium eftersom det är mulet ute :O Eller det kommer och går.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i solariet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0