Införskaffat&fixat!

Japp jag var tvungen att gå och byta min randiga tröja som jag köpte för någon dag sen :p för det var hål i den :O Hur kan det komma sig att jag ALLTID har otur med sånt... suck

Så jag fick byta tröjan och sen åkte jag till gränby för mamma var där så jag kunde få skjuts hem ^^
Och då köpte jag nagellack på H&M :)

 

Haha Nattas & min konversation när jag skulle ta bussen till gränby x)

nathalie: skulle du ta 10:an till gränby centrum?

Jag: ja, mamma är där, så då kan jag åka med henne hem.

nathalie: aha, okej.

Jag: men åå, tänk om det var den. såg inte du vad det var för buss som åkte?

nathalie: nej jag vet inte, det stog bara 1 och 0 på bussen.

Jag: men natta ! haha !


Herreguud vad vi är knasiga ibland ^^

Ska snart kolla vad jag ska ha på mig imorrn och så ska jag måla mina naglar ;)

TJINGILIING!


Kommentarer
Postat av: nattis

härmis med nagellack :O ^^

2010-06-07 @ 21:26:26
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0