För allt jag kräver är ett svar

Halli Hallå!

Gårdagen vart ganska lyckad måste jag säga :)

Middagen hos morfar var trevlig ! Tog sen bussen 22.40 till Gimo och träffa Kenta och vi hade det trevligt :)
Sen tog jag 1.15 Bussen hem till Uppsala från Gimo och jag kom in till stan 2.15 typ xD

Det som hände på bussen stannar på bussen xD haha nejdå ^^ men träffade en massa folk :)

Sen när man är framme i centralen tror ni inte man ser bussjävlen åka, det sjukaste är att klockan bara var kvart över och bussen går tjugo över så jag kollar där det står villken tid den ska gå och det står tjugo över :O så jag tänker men det måste ju komma en till ! Och tror ni att det gör det eller!!! :@ NEEJ!

Så stackars pappa måste åka och hämta mig vid centralen "/

Det finns inte ord hur jävla arg jag vart på bussjäveln!


Idag så har jag inte gjort nått spec, typ kollat på TV hela dagen xD Är heelt död !

Nej nu ska jag snart ner och kolla lite mera på TV xD



Kommentarer
Postat av: Tessan

tack :)

2010-06-26 @ 23:28:34
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0