ännu en ovärd dag imorrn...

Längtar som FAN till avslutningen så man kan få lov! Och nu har jag planer för vad jag ska göra på fredag efter avslutningen också ;) yaay!

Jusste fick reda på Hantverksteknik A&B kursens betyg, jag har fått VG i båda och sen fick jag reda på att man har ett väldigt starkt VG i idrott och kunde troligtvis MVG sen :D Så jag är superglaad vid tillfället!!

 Pallar fan inte med morgondagen igentligen, känns jävligt ovärt att sitta och åka in för samen och göra en redovisning och sen vet jag inte hur det blir med dom andra lektionerna heller :S Men aja lär ju åka ialafall :p

Har lagt fram morgondagens outfit nu !

Så ska ta och göra mig i ordning för sängen, men är inte ett dugg trött vid tillfället.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0