3 Dagar kvar!

Shitt kan inte fatta att det är bara 3 dagar kvar sen har vi sommarlov och vi har gått klart ettan :O
Det har gått så fort! Känns som vi började nyss. Ja man brukar ju säga tiden går fort när man har roligt ;)

Måste ändå erkänna att det vart kul att börja i gymnasiet och få göra nått som man vill göra!

Jag ångrar verkligen inte att jag valde stylistlinjen ;D

Idag fick vi sluta hur tidigt som hellst ^^ jag var klar typ vid 11.00, så tog bussen hem som gick 11.30

Det ända vi gjort idag var att redovisa på samen och sen hade vi engelska och då fick vi reda på hur det gått på nationella och så satt vi och kolla på kläder och smink på datan (A) haha. Sen hade vi svenska och då fick vi veta vad vi hade för betyg och jag fick G och det duger för mig :p

Nej nu ska jag ner och kolla lite på TV och sen ska jag väl antagligen plugga till sam provet som är på torsdag x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0