#!½%¤¤"¤!#/#!!

Gaaah!

Jag blir galen på mina ben. Jag klarade att springa ca 2kilometer trodde jag skulle klara fyra men nej nej!!
Fick så jävla ont av vadmuskeln. Den har ju inte platts i sitt fack så jag får verkligen panikont. Trodde jag inte skulle klara av att gå hem.

Min och mammas konversation:

Jag: Mamma nu har jag ont!

Mamma: Ja men gå lite då

Jag: okey jag gör väl det.... (sur)

Efter en liten stund

Jag
: Kan jag springa nu? xD

Mamma: MEN NEJ! Du får ju bara ont! nu går du förfan!

Jag: Men jag vill!!

Mamma: ja jag vet, men du kan inte, så är det bara!!

hahah, ja och mamma hade rätt x) Som vanligt... för nu har jag svårt att gå :p  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0