Mina damer och herrar, detta är min blogg ^^

haha, vet inte vafan rubriken var bra för men aja xD haha

Känner mig inte lika nere nu läängre :)

Måste berätta lite om dagen!

Natta och jag träffades vid 13.00 och vi köpte fika och presenter till Elvira ;D För Elvira fyller 18 år imorgon!
Så vi fikade och hade trevligt i stadsparken !

Elvira och Natta


Sen drog Natta och jag upp på stan för hon skulle göra lite ärenden på stan :) Hon köpte lite saker men jag hitta lite saker men köpte inte xD hehe, ska fundera på saken och så får jag se hur jag gör !

Sen kom jag hem ca 17.30 eller nått sånt.

Och har vart med min brorsa och vi lagade mat och nu är mamma och pappa hemma!
Jag fick M&Ms haha ;D

Ska väl försöka sova i tid idag för imorrn så ska vi åka till Morfar & Helge för Helge fyller år.

Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra :)

Det var lite om dagen och mina planer så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0