It makes no sense, it makes me so sick...

Nu har jag precis kommit hem, har vart till Gränby C med mamma och pappa. Vi handla presenter till Anders. Sen åkte vi till Ica Maxi och handla mat och tårta till imorrn.

Har inte hänt så mkt mera, blev inget med Kenta idag för vi skulle inte hunnit shoppa :p

Så det blev typ flyttat till på söndag :]

För jag tror jag blir upptagen imorrn eftersom vi ska ha främmande av släkten och Malin med familj skulle även komma. Men vi får se!

Upptäckte även eller snarare mamma och pappa upptäckte att jag har blivit ännu brunare xD mohaha !

Det är bra ialafall :]

Nej nu ska jag ta det lungt och slappa och kanske måla mina naglar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0