It hurts when i get to close

Heej allt folk! :]

Idag har jag vart hos farmor och farfar så df har jag inte bloggat tidigare idag.

Hela dagen har kännts lite konstig för jag har gått upp så tidigt x) haha
kl 7.30 ställde jag klockan och stängde av den snabbt men så råkade jag somna om xD haha, mamma kommer in till mitt rum 8.15 och ropar 
-Sandra du måste ju ta och gå upp nu!

Snacka om att det gick trögt imorse när man skulle upp x)

Tycker nästan hela dagen vart trög! usch...

Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma :D


haha det hände klockrenaste grejjerna när vi skulle åka hem!
Vi hade åkt en bra stund och sen så kör pappa om en bil (väldigt fort) haha och bilden som vi kör om får nått ryck och kör ikapp oss och vill tävla! xD haha pappa&Anders&jag säger samtidigt  -so long suckers! mohaha

haha och sen när vi kört ifrån den där bilen så kommer en porse 928 (för att vara exakt) och tävlar lite med oss xD Och när han tror att han kan köra om oss, ja vad händer inte då!! Jo AVGASSYSTEMET GICK AV SÅ HAN TAPPAR LJUDDÄMPAREN !!!! XD såå jävla roligt xD

made my day (A)

*Nej nu ska jag ta och planera lite till på fredag vad som ska inhandlas imorrn och en massa sånt ;) *

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0