Can i be the one how make you settle down

Egentligen har jag inget spec att blogga om, hehe. Men känner på nått sätt att skriva lite xD

Har diskuterat lite med mina föräldrar om hur det blir nu när jag fyller år :)
Får inte ha fest, men ska väl bjuda över mina polare så man har lite chill kväll !, Blir nog bäst så xD Mamma och pappa har fortfarande hakat upp sig på det som hände sist, hehe säger bara WC anka xD hahah, ja herreguud !

Har snackat lite snabbt med Emelie i telfonen tidigare ikväll, väntar jusst nu på att hon ska ringa upp mig! Hänt lite små saker så jag behöver prata ut mig lite mera. Tur att man har dig b-ruden!

Sitter även och funderar på vad man ska göra imorrn, är så sugen på att åka att träna! Men får se om man gör det hemma istället :] Beror på, känner att jag behöver lägga mig och sola lite också ^^ hehe. Vi får även våran leverans hem imorrn! Staket och och sånt till altanen och farstukvisten som vi ska bygga. Så kanske måste hjälpa till att bära lite grejs !

Men nu ska jag sluta tråka ut er med detta onödiga inlägg ^^

Tror att Emelie ringer sanrt! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

:) <3

2010-07-05 @ 00:44:26
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0