Vem fan pallar hålla på...!!

Vem fan pallar vara så jävla dryg!! När jag tagit bussen från Emelie och bytt i stan och klivit av i Vänge, så ser jag att mamma var sen så jag börjar traska och på vägen så träffar man ju såklart några idioter... Dom går förbi och flinar och skriker ut Rosis, asså fyfan är så sjukt trött på det dära. Det var en kille från min förra klass och en annan som gick i paralell klassen. Så omoget jag var halvvägs uppe med handen och tänkte fucka men då tänkte jag bara vafan jag ska inte sjunka lika lågt som dom! så jag gjorde det inte. NI KAN TA ER!

Tänker inte skriva namn dom vet själva villka dom är och dom kan känna sig träffade.

Kommentarer
Postat av: nattis

vilka idioter .. <3

2010-01-01 @ 22:59:54
URL: http://athaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0