TJUGONDEDAGSKNUT!

HejHej!

Ledsen för att jag inte uppdaterade på min blogg igår, men jag han verkligen inte! Jag missade 17.00 bussen så fick ta 17.30 bussen hem, kom försent till träningen som började kl 18.15 inte lyckat. Men det rullade på bra på träningen ändå tills det hade gått ungefär halva träningen och så gjorde jag nått så jag fick ont i höften -.- faaaan! JAG OCH MINA JÄVLA SKADOR! Ursäkta för att ajg svär så men är så himla trött på dom! USCH!!

På skolfronten gick det väl ganska bra. Våran klass hade värsta mötet med matte läraren xD haha ja ni pallar inte ens skriva om det nu. HAHA! Vi fick även lära oss hur man färgar ögonbryn och ögonfransar :) Det var kul! och dom som jag gjorde på Sandra Rengren i klassen måste ändå säga att dom var bra! Hoppas hon blev nöjd! :)
Så om någon vill ha sina ögonfransar/ögonbryn färgade ta kontakt med mig ^^ hihi

IDAG

Ja idag så har jag gått i skolan som vanligt, hände inget speciellt förutom att Natta och jag var helt borta och oseriösa på matten (sista lektionen) haha! ni skulle sätt oss! hahah

Sen när jag slutat drog Natta och jag ned på stan och kollade lite efter en svart tröja till mig som jag skulle ha till APU plattsen ^^ Hitta några snygga men ville inte köpa ifall jag inte behövde :p Sen efter vi kollat klart på stan så drog jag till bussen och tog 10an ner till Gränby. Jag besökte min APU platts där (The bodyshop) Checka lite med dom eftersom jag ska dit på fredag :) Jag har även hämtat ut mitt nya körkort :D(EU-moped) och KÖPT EN NY INNEBANDYKLUBBA!! så jäkla glad!!

LOVE IT!<3

Det blev ett långt inlägg idag sorry för det  :)

HARE BRA!
TJINGILING!

Kommentarer
Postat av: Elsa

eller så delar man upp det?:P

2010-01-14 @ 18:11:31
URL: http://elsaiss.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag måste faktiskt säga att det är en grymt fin klubba, men hehe vit linda, blir inte det smutsigt ganska fort?^^

2010-01-14 @ 18:12:37
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0