The Body Shop!

Halloj och god kväll allihoppa! :)

Jag är ledsen att jag vart dålig på att blogga den här veckan men jag har inte mått så bra och vart otroligt stressad och bara helt enkelt vart sjukt trött.

Idag tänkte jag bjuda lite på bilder från igår. Jag var på öppet hus ialfall ^^ för kände mig inte så dålig (men blev dålig när jag kom hem) men ialfall var det riktigt kul! haha

Natta gjorde mina naglar ;)
 
Hitta den här fina bilden på Natta som jag "råkade" ta (a)

Här var vi som jobbade från våran klass ;)
Vi gjorde korv me brö!!! ^^


Jag och Natta var fan helt crazyy! haha eller ja som vanligt dåra ^^ hahaha!
Vi typ garva åt allt. Vi garva åt alla kärlekssånger som spelades på lugna favoriter HAHAH! kan ej skriva vf för det är hemligt! (A) haha, då har ni nått att fundera på ;)

Idag så har jag vart på min praktikplatts ;) Kul! jag tog en bild på mig så ni skulle få se hur jag ser ut när jag jobbar ^^ haha!
Jag bjuder på den!!!


Tjingiliing!

Kommentarer
Postat av: natta

bilden på dej är jättefin! :) <3



asså jag kommer skrattar ihjäl mej så fort jag hör de låtarna igen ! hhaah

2010-01-22 @ 19:34:50
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: Elsa

Vad fin du var, tänk om jag också kunde vara så fin när jag praoa:P<3

2010-01-23 @ 21:29:55
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0