The Body Shop!

Hallojj allesammans!

Japp, igad var det praktikdag ;) Det började inte så bra med att mamma var tvungen att ta ett samtal så jag missade busse xD men hon skjutsa mig till gränby eftersom det var hennes fel ^^ Det var kul på APU:n! Men på slutet var jag så jäääkla trött -.-

Sen när jag slutat runt 16.50 så tog jag 17.00 bussen ner på stan och gick till Åhléns och titta en snabbis och ställde mig utanför för jag skulle vänta på Nathalie&Elvira! Vi skulle äta middag ^^ Vi åt på suway, det var väl ok. inte det bästa stället jag ätit på om man säger så. Hehe

Sen gick vi runt på olika ställen i st:per xD och då när vi står vid Ica så kommer det ett gäng killar och en av dom får man typ ögonkontakt med och sen kollar jag ner i golvet som vanligt ^^ haha! (jag är blind, haha) Och dom skulle gå ner till toaletterna typ och han går typ ett varv runt mig!! hahah sjuuukt kul och jag fortsätter kolla ner!! fyfan vad kul och sen säger Elvira- Han såå stötte på dig xD KLOCKREN! haha. Och det slutar inte där utan det hände en massa mera på McDonald´s xD men pallar inte skriva om det så det förblir hemligt mellan mig&Elvira&Natta ^^ haha

jäkligt rolig dag måste jag säga!, hoppas ni alla bloggläsare hafft en jäkligt rolig dag ni med ;)

Tjingiiliing


Kommentarer
Postat av: nattis

haha, det händer alltid massa skojj när vi tre är i farten ! haha x)

2010-01-30 @ 09:45:12
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/
Postat av: nattis

kissie då ! :o HAHA

2010-01-30 @ 12:12:21
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0